2023. március 17., péntek

348. kép

 

Már korábban volt egy elhatározás, aztán ma reggel (annyira nem is) hirtelen elhatározás: Járok egy jót Kolodko Mihály miniszobrai után. És ha már járok, fényképezőgépet is viszek. És lőn. Azt tudtam, hogy az én tempómmal egy nap kevés lesz, ezért nem is törekedtem a teljes (budapesti) lista "begyűjtésére". Kinéztem a belváros egymáshoz közeli kis szobrocskáit, és a telefon segítségével (egy kis térképes segítség) megjártam őket.

Sorban a következők voltak:

Ferenc József a hídon
Lecsó a híd alatt
Főkukac a rakparton
Rubik kockája a rakparton
Fáradt tank a rakparton
"Egyszer volt Budán kutyavásár" a Batthyány utcában
Mekk Elek a Moszkva téren
Öngyilkos mókus a Falk Miksa utcában
Lili Simpson a Jászai Mari téren (ez nem lett meg, valószínűleg ellopták)
Holdjáró a Hold utcánál
Fejsze a Szabadság téren
Usanka a Szabadság téren (ez sem lett meg, de nem véletlen, egy kö...ög politikus fejszével kiütötte, helyette lett a Fejsze...)
Breki a Szabadság téren
Süsü és Bodrogi a Szabadság téren (ez sem lett meg, valószínűleg ellopták).

Szóval lesz még folytatás.

Megtisztelsz, ha a többi képemet is megnézed, ide kattintva.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése