2022. június 21., kedd

333. kép

 

A mai napra jutó ízeltlábú. Ma szabadság, ezért van idő reggel bloggal is foglalkozni. Kinn voltam más bogarakat (rovarokat) lesni, de nem jöttek. Ott még nem volt rajzás. Talán ma, meglátom, megyek-e. (Kipihentem magam, van rá esély, talán ébren leszek este 9-kor ;-) ) Szóval a vártak nem jöttek, ő viszont megjelent. Szinte a lábam elé zuhant. Aztán cincogott egy kicsit, majd modellt állt, türelmesen, ráérősen, békésen. Én meg kihasználtam az alkalmat. Ha már egyszer... Közben szarvasbogarakat is láttam, nem keveset repülni.

Hazafelé meg észen kellett lenni, annyi őz rohangált az utakon. A fedélzeti kamera felvételei még feldolgozás alatt, de lehet, hogy lesz belőlük egy videó.

A mai modellem egy nagy hőscincér.

A többi képemet az átalakított oldalon ide kattintva lehet megnézni. Azt hiszem, már érdemes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése