2018. augusztus 13., hétfő

239. kép

"Eppur si muove"
Ma Gárdonyban szúnyogot irtottak, Seregélyesen etettek...
a mai eresztés sokkal jobban sikerült, mint a szombati. Kevésbé volt párás az idő, az objektívről sem csöpögött a víz, és valahogy türelmesebb is voltam az élességállítással. A kert mindig okoz meglepetést, most a "csillagászat" közben egy szentjánosbogarat "találtam". Találtam egy fenét,  ott mászkált a lábam mellett. Meg is lepődtem, a fő rajzásuk júniusban van, 21-23 körül. Ez a példány meg jól időzavarba került. Illetve nem is biztos, lehet, hogy csak a trendeket nem követi, azaz egy egyéniség. Én meg tiszta hülye vagyok, hogy kimegyek szúnyogot etetni, mert hiába vannak a szúnyogrisztó kencék, azok maximum a laboratóriumban működnek, kinn a terepen meg még az illúziót sem nyújtják.
De akkor is mozog a Föld!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése